Zaktualizowanie cen w generatorze

#1
Uwaga, zmiana na Selino!  Smile

Właśnie zostały zaktualizowane ceny w generatorze odnoszące się do zwyżek za zajętość procentową nadruku. 
Wprowadzone zostały nowe przedziały, a także ich zróżnicowanie ze względu na rodzaj produktu, gdzie wcześniej dotyczyły jednakowo wszystkich produktów. Dzięki czemu teraz damskie koszulki z bardzo dużym wypełnieniem nie są aż tak drogie. 

Zmiany w koszcie dotyczą tylko produktów nowo dodanych lub starych, które zostaną poddane edycji.
#2
Moje pytanie - zadając 100 szerokosci zadruku na damskiej o ile mniejszy wyjdzie na męskiej ... nijak nie mogę ocenić
[hr]
.......... nikt nie powiedział, że będzie lekko ..... ciągle pod górke  :D
#3
Mam podobne pytanie - jeśli w sklepie mam koszulkę damską, to czy po zmianie przez klienta na koszulkę męską sam nadruk się zmniejszy? Wiadomo, że będzie zajmował procentowo mniejszą powierzchnię, bo koszulka męska jest większa, ale czy same rozmiary nadruku zostaną zmniejszone? Chodzi o to jak to wygląda od strony klienta, żeby nie było rozczarowań, że nadruk jest mniejszy niż wskazywałaby wizualizacja. Bo od strony administratora sklepu gdy dodaję w generatorze nadruk na koszulkę damską z zajętością 52% powierzchni, to (jeszcze przed zapisaniem) na koszulce męskiej robi się 44% i cena wzrasta o 10 zł.
#4
Koszulki drukujemy wedle wizuzalizacji, którą widzi klient (o ile oczywiście pasuje, gdyż jak wiemy ten system nie jest idealny), czyli jeśli nadruk jest nałozony na damską koszulkę, a klient zmieni na męską koszulkę to dostanie mniej więcej taką wielkość nadruku jaka bedzie widoczna po zmianie wizualizacji na męską (tutaj juz dopłata nie nastąpi, gdyż system wycenia cenę na poziomie generatora, a na karcie produktu już cena zmienia się wyłączenie od rodzaju produktu, na którym ma być nadrukowana). Oczywiście jeśli wychwycimy, że właściciele sklepów celowo dodają projekty na damskich koszulkach i piszą w opisach aby zmienić na męskie i wszystkie zamówienia na dane modele będą na męskie to wówczas będziemy alarmowali o nie podejmowanie takich praktyk, natomiast jeśli się to bedzie odbywało w sposób naturalny to nie nie widzimy z naszej strony żadnego problemu.
#5
przeciez ten cały wywód nie zgadza sie z rzeczywistością:
1/ nie jest prawdą że grafika nalozona na damską koszulke po zmianie na męską cyt. "to dostanie mniej więcej taką wielkość nadruku jaka bedzie widoczna po zmianie wizualizacji na męską" - wielkosc bedzie mniejsza o 10 zl
2/ w generatorze 100% grafika na damskiej po zmianie na męską - grafika daleko nie pokrywa 100% a koszulka staje się droższa o 10 zł
3/ konkluzja: zadajac grafike na damskiej, męski klient optycznie "kupuje" pelen zadruk - nie wspominając, że damskie zdjecia są bardziej sprzedajne /za wyjątkiem grafik stricte męskich - nie widze tzw. złej praktyki
[hr]
.......... nikt nie powiedział, że będzie lekko ..... ciągle pod górke  :D