Kontakt

Sprawdź status swojego zamówienia
Najczęściej zadawane pytania
Jeśli status Twojego zamówienia w historii zamówień wskazuje na to, że przesyłka została wysłana i minęły już 6 dni robocze (od momentu wysłania) koniecznie skontaktuj się z nami. Być może wystąpił nieprawidłowy/nie pełny adres doręczenia lub też ktoś z Twojego sąsiedztwa podjął przesyłkę. W przypadku poczty polskiej zalecamy wybrać się do najbliższego urzędu pocztowego.
Oczywiście tak. Procedura zwrotu czy wymiany znajduje się w dziale Reklamacje i zwroty.
info@selino.pl
Na maile odpowiadamy do 24h w dni robocze.
Adres (zwroty, wymiany, reklamacje):
Selino.pl s.c. ul. Naramowicka 266C, 61-601 Poznań
Pod wskazanym adresem nie ma możliwości składania zamówień.
Konto bankowe:
28 1140 2004 0000 3402 7787 3914 mBank
Kod SWIFT do przelewów międzynarodowych: BREXPLPWMBK
Infolinia w sprawie zamówień i produktów
+48 605 23 22 22
Infolinia czynna w godz. 8:00 - 17:00 w dni robocze.
Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.
Informacja dotyczące Sklepów na platformie
+48 605 20 60 70
wspolpraca@selino.pl

Infolinia czynna w godz. 7:00 - 15:00 w dni robocze.

Właścicielem sklepu Selino.pl jest firma Selino.pl s.c., ul. Naramowicka 266D, 61-601 Poznań, NIP: 9721292724.