Przesyłka z Twoim zamówieniem dotarła uszkodzona?

Jest nam bardzo przykro, że tak się stało. Jednak jest na to sposób!
Działaj zgodnie z poniższym schematem, a wszystko zakończy się pomyślnie!


Pamiętaj, że bez protokołu szkody, reklamacja nie może zostać rozpatrzona pozytywnie.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

1

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru? Spisz protokół szkody z kurierem. Uszkodzoną paczkę możesz przyjąć, jednak do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest protokół szkody spisany z kurierem. Po jego sporządzeniu zrób zdjęcie/skan i prześlij go do nas wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym lub na adres dzwr2@selino.pl

2

Zauważyłeś uszkodzenie po odbiorze paczki? Skontaktuj się z firmą DPD w terminie do 5 dni od daty odbioru. W tym przypadku pracownik firmy DPD zleci spisanie protokołu szkody z kurierem. Po jego sporządzeniu zrób zdjęcie/skan i prześlij go na adres dzwr2@selino.pl

1

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru z paczkomatu? Oznacz paczkę jako uszkodzoną w paczkomacie. W tym celu skorzystaj z opcji “Mam uwagi do przesyłki” na ekranie paczkomatu. Oznacz ją wtedy jako uszkodzoną i włóż do odpowiedniej skrytki. Paczka wtedy wróci do Nadawcy

2

Zauważyłeś uszkodzenie po odbiorze paczki? Udaj się do najbliższego oddziału firmy InPost i zgłoś ten fakt. Pracownicy Oddziału poinstruują Cię, co należy zrobić z przesyłką. Takie zdarzenie należy zgłosić do 5 dni od daty odbioru paczki z paczkomatu

1

Zauważyłeś uszkodzenie podczas doręczenia? Złóż reklamację w naszym systemie w terminie do 5 dni od daty odbioru. Skorzystaj z formularza reklamacji - formularz reklamacji. Uwaga! Dodaj zdjęcia uszkodzenia przesyłki do formularza reklamacyjnego!

2

Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru paczki w urzędzie pocztowym? Spisz protokół szkody z pracownikiem Poczty Polskiej. Po jego sporządzeniu zrób zdjęcie/skan i prześlij go do nas wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym lub na adres dzwr2@selino.pl